loading...
جهان شناسی
اطلاعیه

با سلام خدمت کاربران عزیز

با توجه به درخواست های شما بخش ارسال پست توسط کابران فعال گردید و از این پس شما میتوانید مطالب مربوط نقاط دیدنی جهان را با نام خود در وبلاگ قرار دهید.لازم به ذکر است پست های شما پس از ارسال و ویرایش توسط ما ثبت خواهد شد.


برای آموزش بیشتر اینجا کلیک کنید.

                                                  

                                                              با تشکر از نگاه گرمتان


world بازدید : 366 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام  باز هم از سری جالب و جذاب "ترین ها"  در خدمت شما هستیم.امروز قصد به معرفی کوچکترین کشور دنیا را داریم که جمعیتی حدود 6 نفر (سه قلاده سگ و سه آدم!!!)دارد .این کشور با نام رسمی  مولوسیا شناخته شده است.مساحت این کشور که به عنوان یک ریز کشور شناخته شده است 5.8 هکتار است.توجه کنید این مطلب واقعیت دارد شما نیز میتوانید با جستوجو این نام در موتور های جستوجو گر به صحت آن پی ببرید.برای دیدن تصاویری مربوط به این کشور و ادامه ی توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شاید شنیدن اینکه کوچکترین کشور دنیا فقط شش نفر (سه قلاده سگ و سه نفر آدمی زادتعجب) جمعیت دارد مسخره باشد. به نظر غیر واقعی میاد و شاید هم یک شوخی تلقی بشه ولی مولوسیا (Molossia) کشوری در وسط نوادا است که بنیانگذار آن کوین بائو نام دارد که او با اعلام مرز رسمی کشورش را جمهوری مولوسیا نامیده است. او یک مرد میانسال امریکایی به همراه دو فرزندش با سکنی گزیدن در بخشی از نوادا سالهاست این منطقه را کشور خود معرفی کرده است. به نقل از روزنامه واشنگتن پست، این مرد که همسرش را از دست داده، دارای دو پسر و سه قلاده سگ است و با احتساب حیوانات خانگی اش، جمعیت کشور او شش نفر است. این کشور شامل خانه کوین و چند مزرعه کوچک است که در مجموع ۵/۸ هکتار را شامل می شود.

نکته قابل توجه اینکه افرادی که بخواهند از این جمهوری دیدار کنند باید حین ورود به این کشور روادید دریافت کنند و جالب اینجاست که روند صدور روادید برای گردشگران هم توسط شخص کوین بائو که خود را رییس جمهور این جمهوری می داند صادر می شود. همه چیز در این کشور شش نفره مستقل است و دارای پستخانه، واحد پول و سایت نمایشی پرتاب موشک نیز هست که همه آنها توسط رییس جمهورش کنترل و مدیریت می شود.

تاریخ

این جمهوری در سال ۱۹۷۷ با نام جمهوری علیای وولدشتاین (به انگلیسی: Grand Republic of Vuldstein) تاسیس شد ۲۰ سال حکومت پادشاهی داشت بعد به جمهوری دمکرات خلق و سپس در ۱۹۹۹ باانحلال حزب کمونیست و با تغییر عنوان از ریزکشور به کشور نظام حکومتی آن به جمهوری تغییر یافت.خمیازه این جمهوری بوسیله رئیس‌جمهور آن کوین باو، با عنوان سرور ناو و خادم ملت اداره می‌شود. با اینکه این کشور یکی از کوچک ترین ریزکشورها و کم جمعیت ترین ریزکشورها شناخته شده است ولی دارای تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب همچون جنگ با المان شرقی از سال 1970 تا 1990 است(یعنی زمان انحلال شوروی و یکپارچه شدن المان)و حمله راهزنان و دزدها و جنگ با ریزکشورهای دیگر است این کشور تا به حال چندین بار تحت اشغال نیروهای محلی درآمده که درنهایت ازاد شده است با این حال مولوسیا همیشه حامی وخواستار صلح بوده ولی همیشه بدون هیچ دلیلی (توجه داشته باشید مولوسیا در بیابان است و منبع نقتی یا چیزارزشمند خاصی نیز ندارد) مورد هجوم قرار گرفته است

امور داخلی
کوین بائو در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: ما مرفه ترین کشور دنیا را داریم چون اینجا خبری از اختلاف طبقاتی نیست و خدمات درمانی نیز کلا مجانی است. هر کس بیمار شد به صندوق کمک های اولیه مراجعه می کند و داروی مورد نیازش را مجانی استفاده می کند. هوا را آلوده نمی کنیم و به همین دلیل امیدواریم سازمان ملل متحد از ما که هنوز عضو آن نشده ایم، حمایت و تشکر کند. وی در مورد سابقه حمله دشمن برای اشغال این کشور افزود: تا به حال افراد زیادی به ما حمله کرده اند اما با تکیه بر سربازان ارتش که فقط دو نفر هستندخنثی، آنها را به عقب رانده ایم.

رئیس جمهور جمهوری مولوسیا

نیروی دریایی 

نیروی هوایی 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omimdoz در تاریخ 1392/11/04 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ...وبلاگ پر مخاطب و جالبی داری ...تمایل دارم با وبسایت شما تبادل لینک کنم ...اگر شما هم مایلین ما را با اسم
دانلود صوت دوبله فارسی فیلم انیمیشن کالکشن فیلمها وبه ادرس
http://omidmoz.rozblog.com
ما را لینک کنید ..و به بنده اطلاع دهید تا شما را هم لینک کنم ...

با تشکر ..مدیر

راستی

اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 80 ریال پول دربیاری
از این لینک ثبت نام کن

http://lipop.ir/ref:287

مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ world تلاش می کند تا ایرانیان عزیز را با تمدن وفرهنگ کشورهای خارجی آشنا کند و امیدوار ست که در این راه بتواند قدمی محکم و موثر بردارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از اماکن زیر جاذبه ی تورسیتی بیشتر دارند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 4,401
  • بازدید کلی : 25,716
  • مکث...

    داخل اتوبوس نشسته بودیم ، از دوستم پرسیدم : 

    شهید همت رو می شناسی ؟گفت: همون اتوبانه ؟ آره ؛ چند بار از اونجا رد شدم.

    گفتم: ازش چی می دونی ؟...لبخندی زد وگفت: اینکه مسیر ما واسه رسیدن به خونه مادر بزرگمه ،شهیده دیگه، اسماشونو روهمه اتوبانا وکوچه ها گذاشتن ،همه می شناسن دیگه!سرمو پایین انداختم و ساکت شدم ....دلم سوخت . زیر لب گفتم:اونکه مردم می شناسن ، مسیر خونه مادر بزرگه نه شهید همت و شهید همت ها

    شهید همت اسم یه راه نیست ، جهت راهه!

    دیکشنری انلاین